Post by fastverscompwoolna on Feb 28, 2022 20:08:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking - Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking - Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändligt guld ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking - Star Chef 2022 version ▞▞▞
Den har många annonser och det är samma sak som galet kök
Få maten fram på tallriken än att du måste dra den på tallriken
Det är beroendeframkallande men du behöver många diamanter för att avancera vilket inte alltid är tillgängligt och spelautomaten ger inga diamanter
tråkig
Roligt spel men en reklam får mig hela tiden att kasta mig ur spelet. En kameraannons. Får radera
Tog mina pengar, men gav inte mina ädelstenar.
Först var det bra, men nu för att gå till ett annat ställe, slutföra 15 nivåer, jag tröttnade på att spela i samma kök. Får inte tillräckligt med diamanter också till ett annat kök först nådde jag nästan 5-6 restauranger men nu är jag fortfarande fast i det första 😓😓snälla ge fler diamanter😁😁😁
Crazy Cooking - Star Chef Kasual skt
Det är inte kul det fryser hela tiden
Jag älskar det här spelet, det är väldigt intressant, det håller din hand sysselsatt, som om du lagar det på riktigt
Alldeles för många annonser. Jag förstår att jag behöver annonser men det här är bara för mycket.
det är ett trevligt spel men jag tycker att det är så svårt att få tag på ädelstenar...jag hoppas att du kan hitta andra sätt vi enkelt kan få ädelstenar så att vi kan uppgradera snabbare.
Kundsupport....av någon anledning på fb låter den mig inte komma åt mitt originalspel alls. Jag laddade ner appen och försökte logga in med min fb info. Jag köpte nyligen ädelstenar på spelet som jag fortfarande inte hade använt. Snälla gör detta rätt jag har tappat all min information och nivåer och jag är väldigt upprörd. Jag skulle vilja att åtminstone mina ädelstenar återställs till mitt konto eller full återbetalning. Jag gillar spelet men jag kommer inte att ta mina pengar och tid.
Crazy Cooking - Star Chef სხვადასხვა selo
kan inte tjäna tillräckligt för att göra uppgraderingar!
Det här är väldigt väldigt tråkigt spel
bra på den tiden någon gång dåligt och bra😊☺😥😥
Det här spelet måste uppdateras ordentligt. När jag slog nivån utan att använda swiss cake, står det inte att uppgiften är klar. Det är kul men uppgiften måste uppdateras.
det är verkligen en jättebra app, jag vill bara veta om det går att koppla mitt Facebook-konto till appen? Jag är redan nivå 68 och jag vill inte upprepa allt från nivå 1.
Ibland fungerar det och ibland inte
Kan inte bli särskilt hög på nivåer om du inte spenderar pengar för att köpa diamanter även om det på dina belöningar visar att du ska få diamanter, det ger det aldrig, det ger bara pengar, vad en rip off Aldi's är en mycket besviken pengar
Men ni tar för lång tid att ge ut ädelstenar😪
att få diamant i lucky spinner är väldigt svårt😵
ett bra spel men köpte nyligen ett paket och de tog pengarna men gav mig aldrig ädelstenarna eller mynten smh.....*redigera* mailade dem och de vidtog omedelbart åtgärder för att åtgärda problemet och skaffa mig mina ädelstenar och mynt👍
Bästa spelet av sitt slag där ute, synd att det träffar en betalvägg så tidigt. Du behöver ädelstenar för att gå vidare men utan att spendera pengar kan du inte tjäna tillräckligt för att fortsätta spela.
Crazy Cooking - Star Chef 캐주얼 게임 twee
bra men beroendeframkallande
Dess spel är tråkigt eftersom ädelstenar inte tillhandahålls
Bra spel. Men en riktig grind för ädelstenar
Kan inte gå vidare
Bra spel men behöver ett sätt att tjäna kristaller.
Det är en bra app
Jag kan inte ladda ner det här spelet
ç-CVS dz
Jag gillar den här appen för om ayy jag hade en belastning så spelade jag det här och hon hade faktiskt ingen internetanslutning, men varför, för du är inte laddad hahahaa jag blir galen den här gången🍔🍔
Bästa matlagningsspelet någonsin
för mycket reklam, så irriterande
De tar för lång tid att göra något
det är roligt och det tar tid men stressnivån är hög kan tyvärr inte göra mycket uppgradering utan att spendera riktiga pengar
Jag vet att ni behöver pengar men efter varje match kommer det en annons.
Copyright detta spel upphovsrättsskyddat ett annat spel aka cooking fever
Det är väldigt intressant spel och fantastiska kunder kommer med sina mynt
Beholder 2 Aventure evsz
Jag älskar det här spelet och skickade pengar för att köpa ädelstenar 30 förresten och får ingenting. Jag kommer inte längre att ta itu med detta, lura inte folk som inte är rätt.
Det här spelet får mig att älska att laga mat.
Jag gillar verkligen det här spelet. Det håller mig nöjd.
Jag tycker att den är bäst
Behöver alltid bakterier för att uppgradera något va
Det bästa spelet någonsin men snälla diamanter bör inte användas för varje interiöruppgradering, om det är fixat kommer jag att ge min fullständiga stjärna.
Jag köpte ett specialpaket och fick aldrig mynt eller ädelstenar. Jag mailade det enda e-postmeddelandet för appen och det har gått tre dagar utan svar. det här spelet är roligt men utan något svar antar jag att utvecklaren inte är överdrivet bekymrad över att kunder förlorar pengar.